Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

Nincs megjeleníthető elem

Johannesburg a kreatív toplistán

2010.01.15. 16:09 ImageFactory

Dél-Afrika fővárosa kimondottan büszke arra – és ennek kommunikácójában hangot is ad -, hogy a 2009-es Cannes Report a 10 legkreatívabb város között üdvözli. A 2009-es cannes-i reklámfesztivál eredményeire alapozott jelentés vállalatok, régiók, országok és városok szerint is értékeli a mustrát, és – ahogy a helyiek hívják - Joburgot San Francisco, Amsterdam, Berlin vagy Buenos Aires mellé helyezi a világ kreatív térképén.


Világ, klassz is

Az előkelő helyezést annak köszönheti, hogy a honi TBWA Hunt Lascaris Johannesburg összesen 17 cannes-i aranyoroszlánt hozott el (a BBDO és az Ogilvy is jól szerepelt). A helyi kreatívszakmai hatalmasságok persze rögvest agyondicsérték a város kedvező adottságait: gazdasági lehetőségei miatt Afrika minden részéből idejönnek a jó szakemberek; számos kultúra él együtt, forradalmi hevületben született, underground szemléletű, pezsgő, az utca tele élettel, pozitív értelemben véve harcias az üzleti környezet stb.

Az egyébként is kiváló üzleti lehetőséget jelentő foci-VB-vel együtt ez az elisemerés tovább erősíti a város „világklasszis afrikai város” szlogenje mögött meghúzódó elképzeléseket. 

Szólj hozzá!

Címkék: reklám stratégia imázs johennesburg

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr551674800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása