Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

Nincs megjeleníthető elem

Miért menjünk Nyíregyházára?

2010.01.24. 21:46 Image Factory

Dicséretes és stratégiailag előrelátó az a kezdeményezés, amit Nyíregyházán indítottak el a héten. A város idegenforgalommal bármilyen kapcsolatba hozható intézményei együttműködési megállapodást kötöttek a turizmus közös fejlesztése érdekében. Az együttműködést Nyíregyháza város, a Nyíregyházi Állatpark, a Sóstói Múzeumfalu, a Sóstó Gyógyfürdők  Zrt., a Nyíregyházi Főiskola Tuzson János Botanikus Kert és a Harangodi Erdészeti Erdei Iskola írták alá.


Aláírtak valamit

Ez eddig rendben is van, ez akár még takaros, angolszász típusú történet is lehetne (nem titok, hogy a legtöbb „initiative” ott köttetik, amit aztán jól meg is futtatnak a nyilvánosságban). Ám: „a  kezdeményezés célja az, hogy az együttműködő szervezetek és intézmények Nyíregyházán a növény, az állat, a kultúra és az egészség, mint tematikus turisztikai útvonal képviselői jelenjenek meg.” Nincs ez kicsit túlkombinálva? Mindenesetre a hír néhány helyen megjelent, időben fel is került a városi hírsite-ra, szavunk sem lehet.

De, ha mindez nem Magyarországon történik, hanem nyugatabbra, akkor nemcsak az „öltönyös emberek aláírnak valamit” galéria kerülhetne fel, hanem az egész kezdeményezés arculata, a programok, a támogató helyiek aláírása vagy testimony-i, celebek támogató sorai, az a weboldalcím, ami alatt végig csekkolhatóak a programok, de mindenekelőtt biztosan lenne neve a dolognak, ami jelen esetben nem derült ki számunkra.

Szólj hozzá!

Címkék: sajtó kultúra media stratégia nyíregyháza idegenforgalom

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr631699192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása