Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

Nincs megjeleníthető elem

Az edmontoniak mondják a magukét

2010.01.25. 22:45 Image Factory

A kanadai Edmonton igazán élen jár az internet kiaknázása és a Web 2.0 területén. Azon gyorsan lépjünk is túl, hogy a rendkívül tartalmas honlap kapásból milyen remek benyomást kelt, és máris eljutunk ahhoz az impresszív linkgyűjteményhez, amely a város webkettes jelenlétét gyűjti össze. Tapasztalatból tudjuk: nem elég Twitter accountot létrehozni, vagy felmenni a Facebookra, folyamatosan „tolni kell a kontentet”. Azt mindenki döntse el maga, hogy közel négyezer Twitter követő egy közel 800 ezres város esetében kielégítő-e, de az nagyon szimpatikus, hogy itt keresnek a város múltját feldolgozó történészt vagy közlekedési mérnököt. Egyéb oldalaikon arra sarkallják a polgárokat, hogy támogassák a 2017-es Expo pályázatot, szavazzanak a városra a Kanada szerte népszerű rangsor, a Monopoly összeállításában, és rendszeresen frissítik szakmai tartalmakkal a városi blogot.


De minden kezdeményezésük közül az Edmonton Stories a legérdekesebb: itt valódi edmontoniak mondják el igazi történeteiket. Egy 2008-as kutatásuk szerint ugyanis bár nemzeti vagy globális szinten nem eléggé ismert a város, aki ismeri, az elkötelezett értékei: a kiváló életkörülmények, a minőségi munkahelyek, a fejlett infrastruktúra iránt. Ebből egyenesen következett a kommunikációs stáb számára, hogy ki reklámozhatná jobban a várost, mint az itteniek. Itt aztán mindenki talál magának olyan sztorikat – némelyiket több tízezren látták már -, amelyeket hiteles emberek mondanak el a világról, magukról és persze Edmontonról.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kanadai edmonton online kommunikáció

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr391702329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása