Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

  • Hibás feed URL.

Debreceni huszárvágta

2010.01.27. 11:51 Image Factory

A városmarketing szakirodalom nem győzi hangsúlyozni, hogy PR-szempontból mennyire fontos a városvezető imázsának építése. Nem biztos, hogy arra a módszerre gondoltak, amelynek Debrecenben lehettünk tanúi a napokban, de a város polgármestere ismét bekerült a médiába. A megyei jogú város sajtóosztálya sajnos nem kívánta kommentálni, hogy mit keres Kósa Lajos polgármester és Pajna Zoltán alpolgármester huszárként a város új szállodájának hétfőn leleplezett panorámafestményén, pedig kíváncsiak lettünk volna egy huszáros pengeváltásra. Boros József tulaj verziója ezen a videón.

Szólj hozzá!

Címkék: debrecen imázs

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr791706143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.