Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

  • Hibás feed URL.

Napi menük a neten Kecskeméten

2010.01.07. 17:34 ImageFactory

Érdekes és jópofa szolgáltatásra bukkantunk a Híröshír című kecskeméti portálon. A helyi portál egy nappal korábban ismerteti a napi menüt kínáló éttermek másnapi választékát.

Ez tetszik nekünk. A mezei dolgozó így eldöntheti, hogy másnap a Kisbugaci étteremben eszik rántott szeletet vagy bakonyi pulykaragut a Hírös csárdából.

Szólj hozzá!

Címkék: social kecskemét online kommunikáció

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr611654584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.