Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

  • Hibás feed URL.

Túl sok a központi üzenete Pécs 2010-nek

2010.01.08. 15:25 ImageFactory

Pécs Linztől vette át a kulturális főváros "stafétabotját", ami stílusosan, bár mérsékelten kreatívan egy linzertorta volt.

Az esemény apropóján Szalai Tamás kulturális igazgató azt mondta: Pécs a regionalizmus városa, "kulturális kapuváros" a Balkán felé, és jellemzője a multikulturalitás, a megújulás, emellett az élettel teli közterek városa is.

Ez egy kicsit sok üzenet egyszerre, ráadásul bonyolult, nehezen értelmezhető. Nem ártana egy központi üzenet, szlogen, amely egyértelművé tenné mit és hogyan akarja megmutatni magát Pécs 2010-ben.

Szólj hozzá!

Címkék: marketing pécs stratégia pécs2010

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr491656919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.