Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

Nincs megjeleníthető elem

Hol vannak a magyar 2.0-s városok?

2010.01.14. 15:12 ImageFactory

Amint a tavaly novemberi városimázs konferencián sűrű bólogatások mellett mindenki elfogadta: ma egy korszerűen kommunikáló, a lakói véleményére kicsit is adó város nem mozoghat a nyilvánosságban Web 2.0-s stratégia, vagy legalábbis néhány alkalmazás készségszintű használata, de minimum egy-két ötlet feldobása nélkül. 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ehhez képest nem tolonganak azok a városok - beleértve a megyeszékhelyeket és a fővárost is - amelyek szétbombáznák a netet az új süti, a social media terén. Persze, sokmindenkinek van Facebook-oldala - itt van pl. a budapesti, amelyről nem derül ki, ki kezeli és van rajta minden a partyfotótól a ingatlanajánlóig - de az azokon folyó kommunikáció intenzitása, minősége hatalmas kérdőjelet rajzol ki.

Elég egy rövid Google keresés, és máris látjuk, hol tartanak tőlünk nyugatabbra. Toronto 2008 nyarán alakította ki webkettes stratégiáját. New York és San Francisco arra ösztönzi polgárait, hogy használják a Twittert, Boston iPhone alkalmazást programozott a lakossági bejelentések gördülékeny kezelésére. Még mindig az internet az a terep, ahol leleményességgel leküzdhető a hátrány a fejlett és a fejlődő gazdaságok között, de ezen a téren újabb digitális szakadék látszik kirajzolódni.

Szólj hozzá!

Címkék: social media stratégia online kommunikáció

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr831672082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.