Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

  • Hibás feed URL.

Mennyi a munkahely, ha zöld?

2010.01.18. 15:40 ImageFactory

Az Egyesült Államok a toplisták hazája, van is alapanyag bőven. Igaz, hogy a hazai városokon igazságtalan lenne számon kérni az USA-beliekhez hasonló ötletgazdagságot, de nem szégyen tanulni, például arról, hogyan formáljuk márkává zöldtevékenységeinket. A Daily Green friss publikációja a zöldügyeket veszi górcső alá: a legtöbb és legjobb zöld munkahelyet adó amerikai városokat gyűjti egy csokorba (miután legutóbb a leginkább „sétálható” nagyvárosokról készült gyűjtés). Az élen természetesen a PlaNYC brand alatt 127 zöld kezdeményezést elindító New York áll, őt a 125.000 zöld munkahelyet adó San Francisco követi. Élen szerepel az egyik leginkább gyalogosbarát Boston, az ipari termelését visszafogó (válság van, ugye), egyre inkább a zöldtechnológia felé nyitó Detroit, és Portland is, amely több listán is a leginkább fenntartható városként szerepel.

New York zöldarculata

A zöld munkahelyek kérdése nemcsak pozicionálási probléma azonban: az USA-ban az emberek oda mennek, ahol van munka, márpedig 2020-ra 20 millió zöld munkahelyet tűztek ki célul a stratégák (jelenleg 7-800 ezer van). Csak az elmúlt években közel 13 milliárd dollár áramlott a szektorba, amely az átlagos gazdasági növekedés többszörösét produkálta a krízis ellenére is.

Szólj hozzá!

Címkék: amerikai zöld stratégia imázs

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr881682168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.