Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

Nincs megjeleníthető elem

Johannesburg a kreatív toplistán

2010.01.15. 16:09 ImageFactory

Dél-Afrika fővárosa kimondottan büszke arra – és ennek kommunikácójában hangot is ad -, hogy a 2009-es Cannes Report a 10 legkreatívabb város között üdvözli. A 2009-es cannes-i reklámfesztivál eredményeire alapozott jelentés vállalatok, régiók, országok és városok…

Szólj hozzá!

Címkék: reklám stratégia imázs johennesburg

Hol vannak a magyar 2.0-s városok?

2010.01.14. 15:12 ImageFactory

Amint a tavaly novemberi városimázs konferencián sűrű bólogatások mellett mindenki elfogadta: ma egy korszerűen kommunikáló, a lakói véleményére kicsit is adó város nem mozoghat a nyilvánosságban Web 2.0-s stratégia, vagy legalábbis néhány alkalmazás készségszintű…

Szólj hozzá!

Címkék: social media stratégia online kommunikáció

Pécs 2010: kihalt város képeivel csalogatnak

2010.01.12. 12:06 ImageFactory

Lehet, hogy túl könnyű a Pécs 2010 jelenségen elverni a port, mert a maga a kulturális főváros projekt– egy kis képzavarral élve – több sebből vérző állatorvosi ló, de számos tanulsága van a jövőre nézve. Ha a döcögő projekttől egy kicsit különválasztjuk a…

Szólj hozzá!

Címkék: reklám pécs stratégia szpot pécs2010

Győr egyetemvárosi imázsát építi

2010.01.11. 17:51 ImageFactory

Izgalmas akcióba kezdtek a győri egyetemisták, amelyhez politikai támogatást is kaptak, így az Országgyűlés elé kerülhet "Magyarország egyetemi fővárosa" vándorcím, amelyet két évre nyerhet el egy vidéki város, amely teljesíti az ehhez szükséges kritériumokat.A…

Szólj hozzá!

Címkék: győr stratégia fiatalok imázs

Schirilla Kecskeméten kezdte a szezont

2010.01.11. 16:40 ImageFactory

Ifjabb Schirilla György téli úszásait mindig hatalmas médiafigyelem kíséri. Ezúttal a szezont Kecskeméten kezdte a sportember és erről sokan tudósítottak is. A kecskeméti úszás az első állomása volt a sorozatnak. A kérdés az, hogy fenntarható-e a média figyelme a következő…

Szólj hozzá!

Címkék: sport egészség kecskemét schirilla

süti beállítások módosítása