Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

Nincs megjeleníthető elem

Miért menjünk Nyíregyházára?

2010.01.24. 21:46 Image Factory

Dicséretes és stratégiailag előrelátó az a kezdeményezés, amit Nyíregyházán indítottak el a héten. A város idegenforgalommal bármilyen kapcsolatba hozható intézményei együttműködési megállapodást kötöttek a turizmus közös fejlesztése érdekében. Az együttműködést…

Szólj hozzá!

Címkék: sajtó kultúra media stratégia nyíregyháza idegenforgalom

Napváros a klímaváltozás ellen

2010.01.24. 14:37 Image Factory

Hamarosan senki sem emlékszik arra, hogy a zöldek – és Európa – szerint Kína és az USA ellenállása miatt bukott el a koppenhágai klímacsúcs. Kína ráadásul ügyesen használja ki azt, hogy egyes klímabarát technikák gyártásában a világelső: ha ezt intenzív…

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: kína zöld stratégia dezhou

Toulouse Lautrec kiállítás Szegeden

2010.01.21. 19:56 Image Factory

Jól sikerült a média-kommunikációja a szegedi REÖK palota Toulouse Lautrec kiállításának. A kiadott sajtóközleményt sokan átvették, erősítve a "Szegednek gazdag kulturális élete van" üzenetet. A Toulouse Lautrec tárlat ráadásul egy olyan típusú kiállítás,…

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kultúra szeged

Híd a Tyne folyón

2010.01.19. 16:23 ImageFactory

A co-branding érdekes, de esetükben kézenfekvő formáját választották az észak-angliai Newcastle és Gateshead, a Tyne folyó két partján fekvő városai (képzeljük el az Esztergom-Párkány szitut egy 300 és egy 80 ezres város között). Úgy voltak vele, hogy a folyó két partján…

Szólj hozzá!

Címkék: marketing kultúra brit stratégia

Kormányzati negyedeket vidékre is!

2010.01.19. 10:50 ImageFactory

Amint azt a 2008-as Városimázs Toplista kutatási jelentésében megírtuk, Debrecen pozicionálásának jól kitapintható eleme, hogy ellensúlyt képezzen Budapesttel szemben, a vidéki Magyarország fővárosa legyen. Erre a stratégiára kiválóan dolgozik rá a városvezető, Kósa Lajos,…

Szólj hozzá!

Címkék: politika debrecen imázs

Mennyi a munkahely, ha zöld?

2010.01.18. 15:40 ImageFactory

Az Egyesült Államok a toplisták hazája, van is alapanyag bőven. Igaz, hogy a hazai városokon igazságtalan lenne számon kérni az USA-beliekhez hasonló ötletgazdagságot, de nem szégyen tanulni, például arról, hogyan formáljuk márkává zöldtevékenységeinket. A Daily Green friss…

Szólj hozzá!

Címkék: amerikai zöld stratégia imázs

süti beállítások módosítása