Pécs Linztől vette át a kulturális főváros "stafétabotját", ami stílusosan, bár mérsékelten kreatívan egy linzertorta volt.
Az esemény apropóján Szalai Tamás kulturális igazgató azt mondta: Pécs a regionalizmus városa, "kulturális kapuváros" a Balkán felé, és jellemzője a multikulturalitás, a megújulás, emellett az élettel teli közterek városa is.
Ez egy kicsit sok üzenet egyszerre, ráadásul bonyolult, nehezen értelmezhető. Nem ártana egy központi üzenet, szlogen, amely egyértelművé tenné mit és hogyan akarja megmutatni magát Pécs 2010-ben.
Túl sok a központi üzenete Pécs 2010-nek
2010.01.08. 15:25 ImageFactory
Szólj hozzá!
Címkék: marketing pécs stratégia pécs2010
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.