A Fastcompany.com oldal beszámol arról, hogy dizájnerek újragondolták számos nagyváros szerintük unalmas logóját.
Thomas Hirter az Aar folyóval szimbolizája a várost.
Kuala Lumpur esetében igazán eleresztette a fantáziáját Chow Hon Lam. Nekem eddig a városról inkább Catherine Zeta Jones párducteste jutott eszembe a Briliáns csapdából (ott készülnek rablásra Sean Conneryvel). Ez az óriás repülő egér nekem kevésbé vonzó.
Tokió maszkulin irányba indul el. Kazumasa Morizumi logója azt sugallja: ebben a városban kemény az élet.
Berlin a trendi város. Franka Futterlieb logója kicsit retrós, de mindenképpen nyüzgő, életteli városra utal.
Kevin Vo és Haline Lyne nem tudnak elszakadni az Operaháztól, amely Sydney nemzetközi jelképe. De legalább izgalmasan újragondolták.
Ryan Harc giccses logója a Szex és New York világát idézik. A Nagy Alma azért többet érdemel.
Thomas Suh Lauder és Benjamin Leonard Welsh Los Angeles logója már jobban sikerült. Egyszerre utal LA híres útjaira, de még a filmtekercsek is eszünkbe juthatnak.
A Heinekennél is bejött a vörös csillag, most Amsztedamnál is eljátszanak vele. A szójáték ötletes, de Magyarországon lehet, hogy betiltanák a logót.
Végül Konstantin Antonov negatív reklámja. Gyere Moszkvába és koporsóban távozol.