Városimázs

A városimázs az a kép, amely az emberek fejében él egy-egy településsel kapcsolatban. Az a város rendelkezik jól felépített imázzsal, amely kitartó munkával eléri, hogy mindenkinek ugyanaz a néhány dolog jusson eszébe róla. Legjobb, ha ez akár egy jól megfogalmazott mondatba sűríthető. Ennek jelentőségét egyre több városvezető ismeri fel, és tudatos stratégia mentén menedzseli a település nyilvánosságbeli megjelenését. Az Image Factory blogjának a célja, hogy felhívja a figyelmet a települések imázs-kommunikációjának fontosságára, értékelje a legfrissebb eredményeket, kommentálja az érdekes híreket.

Városimázs Toplista

A Városimázs Toplista a 10.000 főnél nagyobb magyarországi települések – Budapest nélküli – imázs-rangsora. Az Observer valamint az Image Factory kutatói országos sajtómegjelenések alapján készítik.

Friss topikok

Image Factory twitter

Nincs megjeleníthető elem

A dizájnerek kezelésbe vették a városlogókat

2010.06.23. 11:24 Image Factory

A Fastcompany.com oldal beszámol arról, hogy dizájnerek újragondolták számos nagyváros  szerintük unalmas logóját.

Thomas Hirter az Aar folyóval szimbolizája a várost.

 

 

 

 

 

 

 

 

Kuala Lumpur esetében igazán eleresztette a fantáziáját Chow Hon Lam. Nekem eddig a városról inkább Catherine Zeta Jones párducteste jutott eszembe a Briliáns csapdából (ott készülnek rablásra Sean Conneryvel). Ez az óriás repülő egér nekem kevésbé vonzó.

 

 

 

 

 

 

 

Tokió maszkulin irányba indul el. Kazumasa Morizumi logója azt sugallja: ebben a városban kemény az élet.

 

 

 

 

 

Berlin a trendi város. Franka Futterlieb logója kicsit retrós, de mindenképpen nyüzgő, életteli városra utal.

 

 

 

 

 

Kevin Vo és Haline Lyne nem tudnak elszakadni az Operaháztól, amely Sydney nemzetközi jelképe. De legalább izgalmasan újragondolták.

 

 

 

 

 

Ryan Harc giccses logója a Szex és New York világát idézik. A Nagy Alma azért többet érdemel.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thomas Suh Lauder és Benjamin Leonard Welsh Los Angeles logója már jobban sikerült. Egyszerre utal LA híres útjaira, de még a filmtekercsek is eszünkbe juthatnak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A Heinekennél is bejött a vörös csillag, most Amsztedamnál is eljátszanak vele. A szójáték ötletes, de Magyarországon lehet, hogy betiltanák a logót.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Végül Konstantin Antonov negatív reklámja. Gyere Moszkvába és koporsóban távozol.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://varosimazs.blog.hu/api/trackback/id/tr822103318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása